kent iemand deze Skipper?

  • mrs Stan

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar wat meer info over deze Skipper. Van wanneer is ze, wat is ongeveer de waarde?

  • Bern@dette

    Hallo,

    Ik schat uit 1972 , maar staat er geen jaartal of serienummer op haar billen ?

    En weet je of de kleertjes bij de Skipper hoorde ?

    Waarde weet ik zo even niet , dat hangt af van meer details .

    groetjes Bernadette

  • mrs Stan

    Hallo Bernadette,

    Bedankt voor je reactie!

    Op haar billen staat C Mattel Inc., het jaartal 1967, en Phillipines (in hoordletters). Iets lager lijkt een 6 te staan.

    Ik weet niet of de kleertjes oorspronkelijk bij deze Skipper horen. Vooral de schoentjes twijfel ik over omdat die niet echt goed lijken te zitten.

    Groetjes, mrs Stan

  • Bern@dette

    Hallo ,

    Ik denk dat de kleertjes van een later stadium zijn en de vroegere skipper droeg platte schoentjes .

    De poppen die op de Phillipijnen gemaakt zijn ,zijn van een jonger stadium en minder waard !

    Wrs zijn ze in 1967 al daar gemaakt en ik verwacht dat zij begin jaren 70 is gemaakt .

    Reken je niet rijk ! :) er zijn er nog duizenden van te krijgen ( ik heb er in mijn verzameling een stuk of 10 )

    Vergelijken kun je misschien op marktplaats of ebay .

    Succes !!! en groetjes Bernadette

  • mrs Stan

    Hallo Bernadette,

    Bedankt voor je info! Fijn nu wat meer te weten. Ik heb haar op Marktplaats staan en nu mijn advertentie wat aangepast. Enig idee wat ik voor haar kan vragen?

    Groetjes, mrs Stan