werktekening barbiepoppenhuis

  • Tineke

    Hallo, ik ben op zoek naar een werktekening voor een barbiepoppenhuis, of een paar goede foto's van een (zelfgemaakt) barbiepoppenhuis. Een kennis wil dan voor mijn dochters eentje zelf gaan maken.

  • goldenzipper

    hallo je kunt bij de ikea kistjes van triplex kopen in verschillende maten .die stapel je even op tot het gewenste model ,tekent er deuren en ramen op ,haalt ze weer van elkaar . met een figuurzaag het raamen en deurwerk uitzagen ,lijm tussen de blokwerken en weer op elkaar zetten laten drogen dan heb je een mooi poppenhuis voor barbie .

    met restjes behang en andere spul kun je het geheel dan inrichten en verven naar eigen kleur en keuze .de uitgezaagde deuren niet weggooien maar even met een schuurpapiertje bewerken en in de lengte verdelen in twee naar eigen keuze links of rechts twee gaatjes maken en in de deuropening op de zelfde plek ijzerdraadjes of ander materiaal door de gaatjes (als scharniertjes bedoelt) en de deuren kunnen open en dicht .ik hoop dat je hier wat mee kunt .ik maak er geloof ik zelf ook maar een lijkt me wel leuk

  • Sylvia

    Kijk eens op www.hobbyhandig.nl

    Daar kun je voor 10,50 een prima bouwtekening bestellen van een Barbie poppenhuis, vrij groot huis en is op 2 verschillende manieren te maken, zelfs met een trappenhuis aan de achterkant

    Groetjes

    Sylvia