vintage barbie,midge,ken en skipper uit 1960/1962

  • carla vd klaauw

    Wat kan ik bij verkoop vragen voor mijn 4 poppen

  • Jan Florie

    Hallo,

    ik ben wel geïnteresseerd in Uw poppen. Ik taxeer Barbie-poppen enz. voor verzekeringen en weet er dus wel iets vanaf!

    Is het mogelijk dat U mij duidelijke foto's stuurt van de poppen zowel van de voor-als de achterkant? We kunnen anders ook altijd een afspraak maken. Hebt U ook kleding bij de poppen?

    Ik hoop van U te horen want ik heb al vaker gereageerd op een oproep van het prikbord en hoorde dan gewoon niets meer en dat vind ik echt niet netjes!

    Groetjes, Jan.

  • kim hordijk

    Hallo,

    Ik begreep uit uw reactie op een ander bericht dat u oude barbiepoppen taxeert. Heb begrepen dat die veel geld waard kunnen zijn. Ik heb een barbiepop uit de jaren 60 dieik graag wil laten taxeren.

    Graag hoor ik van u.

  • marion.langeveld

    Goedemiddag,

    Ik wil mijn barbie en skipper verkopen deze zijn beiden van mattel uit de jaren 1960-1962

    Heeft u enig idee wat ik hiervoor kan vragen en tevens heb ik ook nog kleertjes en accessoires

  • Jeannette

    marion.langeveld Schreef:

    ——————————————————-

    > Goedemiddag,

    >

    > Ik wil mijn barbie en skipper verkopen deze zijn

    > beiden van mattel uit de jaren 1960-1962

    > Heeft u enig idee wat ik hiervoor kan vragen en

    > tevens heb ik ook nog kleertjes en accessoires

    Ik ben zeer geinteresseerd in de kleertjes!

    heb je misschien foto's ervan?

    BvD

  • marion

    wat is de waarde van een barbiepop uit 1960 en uit 1963

  • Bloempje

    De volgende gegevens staan erop:

    Midge barbiepop

    Onder Midge staat het jaar 1962

    Onder barbie staat het jaar 1958

    Onder het voetje staat Japan

    Hij heeft kort rossig/blond haar. Ziet er nog goed uit…. alleen heeft ze geen kleertjes meer aan… wie kan mij helpen voor de waarde te bepalen van de barbiepop?

    Gr

    marjon

  • marion

    Ik heb een barbie uit 1963 Francine

    wat is hier de waarde van

    mvg

    Marion Langeveld

  • lies.de.backere@telenet.be

    bericht @ jan florie

    Ik heb een oude barbie gekregen van mijn moeder. Ze heeft hem altijd bewaard in een plastiek zak dus hij is in zeer goede conditie.

    Achteraan staat er op de barbie Midge 1962, barbie 1958. De pop heeft wel geen kleertjes meer aan, misschien als u mij kan meedelen wat de gebruikelijke outfit was van zo'n pop vind ik de kleding nog tussen de recentere barbies (jaren 90).

    Kunt u de barbiepop taxeren? Ik zou er graag een verzamelaar plezier mee doen. Moest je eveneens geïnteresseerd zijn in de poppen van mij, die doe ik ook weg.

    Op welk mailadres kan ik foto's toesturen?

    Met vriendelijke groet,

    Lies de Backere

  • Freddy

    Ik heb 3 oude barbies te koop Incl dozen en originele kleding wie kan mij helpen met juiste bod