Hallo,
Ik ben, in mijn ogen, op zoek naar iets heel speciaals. Ik zal me even voorstellen en het verhaal in het kort vertellen.
Ik ben Mandy en ik ben 19 jaar. Al sinds mijn 16e lig ik op bed met rugklachten. Nu, na 2 zware operaties in Belgie, gaat het weer iets beter. Maar in principe heb ik voor iedere stap buiten de deur begeleiding nodig. Mijn moeder heeft me al die tijd enorm geholpen. Oma was de afgelopen jaren ook erg ziek, ook die zorg nam mamma op zich. Afgelopen september is mijn oma bij ons thuis overleden. Om een lang verhaal kort te maken; mijn moeder is fantastisch. En ik wil graag iets bijzonders voor haar doen.
Al zo lang als ik me kan herinneren heeft mamma het zo nu en dan over een barbiepop die zij vroeger had. Ze heeft er vreselijke spijt van dat ze hem heeft weggedaan ooit. De barbie had een prachtige rode jurk aan met een witte bontrand. Een kerstmanjurk noemt ze het ook wel eens. Ik heb op de mattel site een plaatje gevonden van wat de jurk kan zijn. Maar via mattel is hij toch niet meer te krijgen. Maar als ik mamma's beschrijvingen goed heb begrepen, dan was haar jurk een warmere kleur rood. De jurk moet uit de jaren van 59 tot 68 zijn geweest, aangezien mamma geboren is in 1955.
Ik wil heel graag deze pop, of in ieder geval de jurk, aan mamma cadeau doen. Een moederdagcadeautje zou dan natuurlijk het leukste zijn. Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Mandy