1960 bubble cut barbie

• mirjam jansen

Hoi Jan,

Ik heb ook een barbie van de serie 1960 bubble cut barbie wearing 1615 saturday matinee. Ik zag deze ook al te koop staan op internet op de volgende pagina:

http://cgi.ebay.com/1960s-Bubble-cut-Barbie-wearing-1615-Saturday-Matinee_W0QQitemZ250064181032QQihZ015QQcategoryZ48950QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Barbie ligt nog in mijn ouderlijk huis en kan dus nu ook geen digitale foto`s maken. Heb jij een idee hoeveel deze kost?

Gr Mirjam

• kim zaraporta

hoi mirjam heb je in middels al antwoord gehad?

mijn moeder heeft namelijk ook zo,n oude barbie pop maar kan er op de een of andere manier maar niet achter komen of ze daadwerkelijk voor een klein fortuin in de kast heeft liggen of gewoon totaal niet. niet dat ze de barbie graag wil verkopen ofzo maar ze is er gewoon wel in geinteresseerd of ie nog wat waard is we hopen natuurlijk van wel aangezien je de halve duftie verzameling al kwijt kunt voor heel wat meer als voor wat je er toendertijd voor hebt betaald

maar goed als je wilt reageren kun je me mailen . het msn adres is t zelfde als mijn naam alleen dan met hotmail . com erachter