trouwjurken en overige barbiekelding

  • sannie

    Ik maak trouwjurken voor barbies en ook andere kleding die u wilt, en als u het zelf wilt maken heb ik dus zeer veel patronen van barbiekleding

    ik kan u foto''s van de trouwjurk mailen en ook de patronen

  • joke de geus

    hallo

    ik las dat je een heleboel patronen heb ik heb vooral interesse in de trouwjurken en als het kan avondjurken ik ben de barbie's van mijn dochters op aan het knappen omdat ik binnenkort een kleindochter krijg en het mij leuk lijkt om de barbie verzameling dan op het logeerkamertje te hebben staan

    met vriendelijke groet Joke de geus

    sannie schreef:

    >

  • Natascha

    ik heb interesse in barbie patronen, kan je me wat foto's mailen (en prijzen)?

  • Wellens Heidi

    geachte,

    Ik ben zeer geinteresseerd in de patronen en foto's. Is hier een prijs aan verbonden of stuurt u die zo door via email

    Vriendelijk groeten

    Wellens Heidi

  • hilda

    Hallo

    Ik zoek patronen voor barbiekleertjes voor mijn tante. mijn tante is 69 jaar en heeft mij gevraagd om via de pc eems te proberen patronen te zoeken. Veel is in het engels.Maar zo ik begrijp heeft u veel patronen? Eventueel enige voor mijn tante.Ik zou er erg blij mee zijn.

    groetjes Hilda Beltmansannie schreef:

    >

    > Ik maak trouwjurken voor barbies en ook andere kleding die u

    > wilt, en als u het zelf wilt maken heb ik dus zeer veel

    > patronen van barbiekleding

    > ik kan u foto''s van de trouwjurk mailen en ook de patronen

  • Anita

    Hallo kunt u mij patronen mailen voor de barbie

    ben opzoek hierna ook trouwjurken.

    kan nergens patronen vinden of weet u nog adressen.

    met vriendlijke groeten Anita van Dijk.

    anitavandijk1@home.nl

  • sannie

    Hallo,

    ik heb veel patronen en heb ze niet digitaal , oa trouwjurk , tennispakje enz en ik kan er een pakket van maken, ik denk in totaal zo'n 30 patronen

    inclusief verzenden en copierkosten kost dit 10 euro.

    ik hoor het graag als u intresse heeft.

  • sannie

    Hallo,

    ik heb veel patronen en heb ze niet digitaal , oa trouwjurk , tennispakje enz en ik kan er een pakket van maken, ik denk in totaal zo'n 30 patronen

    inclusief verzenden en copierkosten kost dit 10 euro.

    ik hoor het graag als u intresse heeft.

  • sannie

    Hallo,

    ik heb veel patronen en heb ze niet digitaal , oa trouwjurk , tennispakje enz en ik kan er een pakket van maken, ik denk in totaal zo'n 30 patronen

    inclusief verzenden en copierkosten kost dit 10 euro.

    ik hoor het graag als u interesse heeft.

  • sannie

    Hallo,

    ik heb veel patronen en heb ze niet digitaal , oa trouwjurk , tennispakje enz en ik kan er een pakket van maken, ik denk in totaal zo'n 30 patronen

    inclusief verzenden en copierkosten kost dit 10 euro.

    ik hoor het graag als u interesse heeft.