blythe poppen

• anjo noija

Hallo allemaal ,

Ik ben een berenmaakster van beroep en verzamel oude en antieke beren en ook papier machee Wildebraspoppen maar ……. ik ben helemaal verliefd geworden op de pop BLYTHE .

Is er iemand die ze verkoopt ??een website heeft of andere info ?,ik wil er graag 1 kopen in de toekomst .Groetjes,

Anjo Noija www.bearablebears.nl

• chantal

hallo ik zag je berichtje en ik heb verschillende blythe poppen op marktplaats staan , misschien zit er wel wat voor je tussen

groetjes chantal

• anjo noija

Hoi Chantal ,

Dank je wel voor je tip !!

Ik had je SaffyBlythe heel erg leuk gevonden maar ze is al verkocht :0(

Ik houd nu MP in de gaten .Mocht je nog eens een Blythe hebben met eenzelfde uitstraling al Saffy,dan houd ik me aanbevolen .Ook iets andere ,lievige Blythes vind ik mooi ,geen gothic of paarsharigen ,deze zullen zich niet prettig voelen tussen mijn antieke beren en poppen .Groetjes en …. misschien tot horens !

www.bearablebears.nl

Anjo

• chantal

hai anjo

ik heb geen saffy te koop gehad hoor dus dat ben ik niet:)))

ik heb i love you it's true en natasha moore, en binnenkort cancan cat

groetjes chantal

• anjo noija

Hoi Chantal ,

Dom he ??/ maarre… mocht je nog eens een Blythe hebben die daar op lijkt ,dan mag je me altijd mailen ,Groetjes,anjo

• anjo noija

Oja ,jij bent dus geen plonsjeroze /Chantal ??? wat een toeval he ???

Anjo

• chantal

nee ik ben niet plonsjeroze chantal:)

ik ben uit maassluis

ik kan wel rondkijken voor een saffy maar je moet wel rekenen op zo'n 100 euro voor haar dan, laat maar weten

groetjes chantal

• anjo noija

Hoi Chantal ,

Als er een mooie te vinden is dan houd ik me aanbevolen ,

Ik heb totaal GEEN verstand van deze popjes maar ben er gewoon verliefd op geworden !

Ik hoor het graag !

rond de 100 is okay

Mail me maar op bearablebears@hotmail.com als je nieuws hebt ,Groetjes,

Anjo