Grote Barbie huis gezocht

  • Babske

    Hoi,

    Ik zoek voor mijn dochtertje een grote barbiehuis.

    Ik heb er wel een paar gezien maar die zijn niet zo groot. En ik zoek dus echt een grote.

    BVD Babske

  • jolanda

    Hallo,

    Ik zag dat u een groot barbiehuis zocht, nou mijn dochter heeft er vorig jaar één gekregen maar speelt er niet mij. Het is een huis met drie verdiepingen en je kunt het inklappen, alles is aanwezig een keuken woonruimte met meubels,slaapkamer en badkamer. Als u interesse heeft kan ik er een foto van sturen.

    Gr Jolanda

  • Chris

    hallo,

    Ook ik ben op zoek naar een groot poppenhuis voor mijn dochtertje. Weet niet of je hem nog hebt, of iemand anders misschien? Hoeft niet persee het poppenhuis van Barbie te zijn, maar wel zo groot dat er Barbies inkunnen (minimaal 3 etages hoog). Wil er evt. zelf nog wat aan opknappen, maar niet teveel.

    Groeten, Chris

  • babs2330@kpnmail.nl

    hallo babske

    ik heb hier een heel groot met de hand gemaakt barbie huis staan het is helemaal met de hand gemaakt en is super mooi als je interessen heb stuur me je email mar dan kan ik je fotos toesturen

    waar woond u zelf ergens?

    het is een barbievilla 3 verdiepingen

    onder het huis is een lade gemaakt ,daar kun je spullen in opbergen nog als je wilt

    voor kant eerste verdieping is een balkon met ballustrade

    en boverop is ook een dakterras met een balustrade

    gr piet

  • babs2330@kpnmail.nl

    hallo chris

    ik heb hier een heel groot met de hand gemaakt barbie huis staan het is helemaal met de hand gemaakt en is super mooi als je interessen heb stuur me je email mar dan kan ik je fotos toesturen

    waar woond u zelf ergens?

    het is een barbievilla 3 verdiepingen

    onder het huis is een lade gemaakt ,daar kun je spullen in opbergen nog als je wilt

    voor kant eerste verdieping is een balkon met ballustrade

    en boverop is ook een dakterras met een balustrade

    gr piet

  • babs2330@kpnmail.nl

    ik heb hier een heel groot met de hand gemaakt barbie huis staan het is helemaal met de hand gemaakt en is super mooi als je interessen heb stuur me je email mar dan kan ik je fotos toesturen

    waar woond u zelf ergens?

    het is een barbievilla 3 verdiepingen

    onder het huis is een lade gemaakt ,daar kun je spullen in opbergen nogvals je wilt

    voor kant eerste verdieping is een balkon met ballustrade

    en boverop is ook een dakterras met een balustrade

    gr piet